Брендингове агентство “Грейдс” пропонує комплекс послуг для продавців сервісу AMAZON
Перевага даної послуги в тому, що наше Брендингове агентство і Патентне бюро спільно створять для вас таке ім’я і логотип, які гарантовано стануть зареєстрованими торговельними марками США!
- Неймінг — розробка ексклюзивних і охороноздатних імен.
Ми розробимо унікальне ім’я, яке не порушує прав третіх осіб і може бути зареєстровано в США як торговельна марка.
Вартість залежить від сфери діяльності (кількості конкурентів) і становить від $800.
Якщо Ви самостійно розробили назву, ми можемо провести попередню експертизу для Вашого варіанту і оцінити шанси його успішної реєстрації. Вартість від $150. - Розробка логотипу — створення унікального графічного образу.
Професійна розробка лого, який буде на рівні або краще Ваших найсильніших конкурентів.
Вартість від $500. Наше портфоліо логотипів. - Реєстрація торговельної марки в США — захист Ваших прав інтелектуальної власності.
Пряма подача заявки від імені клієнта або його компанії в USPTO.
Детальніше про послугу і її вартість: Реєстрація торговельної марки в США - Дизайн упаковки — розробка фірмової етикетки/упаковки товару.
У хорошій упаковці можна продати все! Зовнішній вигляд товару, його упаковки/етикетки часто є вирішальним фактором при виборі серед аналогічної продукції Ваших конкурентів.
Вартість від $500. Один із прикладів розробки — нижче. - Фото продукції — предметна фотозйомка, інфографіка.
Створення і ретуш фото, додавання інфографіки, збереження в форматах, придатних для Amazon.
Вартість від $50 за 5-6 фото одного найменування товару. Приклади далі по тексту. - Відеовідгук — запис відеорецензій на Ваш товар.
Ми можемо запропонувати створення якісних відеовідгуків носіями мови! Приклад дивіться нижче.
Вартість від $100 за один відеоролик.
Можливе виконання окремих послуг комплексу.
Для детального розрахунку вартості і строків виконання опишіть детально завдання на e-mail: am@grades.ua
Приклад розробки бренду для AMAZON
Завдання: розробити ексклюзивний і охороноздатності бренд для лінійки LED-ліхтариків.
Виробник: Китай. Основний ринок збуту: США.
1. Неймінг
Процес нейминга в брендинговому агентстві “Грейдс” проходить наступним чином:
- Аналіз конкурентного оточення і постановка задачі авторам-копірайтерів.
- Генерація авторами екстенсивного списку імен (зазвичай 50-70 варіантів).
- Диверсійний аналіз і перехресне оцінювання для відсіву слабких варіантів.
- Перевірка варіантів за базами зареєстрованих марок в США. Саме на цьому етапі відбувається максимальний відсів, так як на сьогоднішній день в США зареєстровано понад 2,3 млн. торговельних марок.
- Демонстрація замовнику шорт-листа з 5 варіантів з описами.
В результаті даного етапу, клієнт зупинив свій вибір на назві:
STELLAR
STELLAR — з англ. зоряний, що має відношення до зірок; також – видатний, знаменитий. У зв’язку зі специфікою продукту (висока якість LED ламп, міцність, довгий термін служби, економічність) однієї з виграшних тематик для маркетингових повідомлень можуть бути варіації на тему космосу, наукової фантастики.
2. Розробка логотипу
Процес роботи над лого включає наступні кроки:
- Аналіз конкурентного оточення і постановка задачі дизайнерам.
- Демонстрація замовнику 5-7 концепцій логотипу.
- Доопрацювання варіанту або декількох за побажаннями.
- Адаптація логотипу до різних видів відображення інформації.
- Підготовка набору файлів в популярних векторних і растрових форматах.
Пошукові варіанти:
Доопрацювання за побажаннями:
Останні коригування і затверджений варіант:
3. Оформлення і подача заявки на реєстрацію торговельної марки в США.
Вже протягом 72 годин з моменту подачі, заявка публікується в базі даних торговельних марок USPTO і весь процес розгляду заявки можна відстежувати online.
В процесі розгляду заявки на ТМ “Stellar” від USPTO було отримано 2 повідомлення про можливу відмову в реєстрації ТМ через наявність схожих ТМ. Однак все заперечення були успішно подолані і експерти USPTO погодилися з доводами фахівців Патентного бюро “Грейдс Патент” на користь реєстрації даної марки.
Підсумок: марка зареєстрована, свідоцтво отримано!
Головним для сервісу AMAZON звичайно ж є не свідоцтво, а просто його номер, за яким можна перевірити поточний статус марки в базі даних USPTO:
Детальніше про послугу: Реєстрація торговельної марки в США
4. Дизайн упаковки
На даному етапі в Грейдс була розроблена дизайн-концепція упаковки з подальшою її адаптацією до конкретного асортименту.
Після затвердження, були створені оригінал-макети відповідно до технічних вимог виробника (Китай), розроблені інструкції для кожного продукту.
5. Фото продукції
Одна з вимог для знімків товарів даного сегмента: природність і достовірність. Тому деякі наявні дефекти не ретушуються, як у випадку продукції преміум і люкс-сегментів.
Знімок продукції в дії:
Додавання інфографіки для публікації фото на Amazon:
6. Відео відгуки
Записані ролики “розпакування” продукції з коментарями носія мови:
Вартість розробки подібного пакету послуг складає: від $ 3000
Вартість, за яку можна продати права на подібну ТМ: від $ 15000
Для детального прорахунку вартості і строків виконання опишіть детально завдання на e-mail: am@grades.ua