Брендингове агентство “Грейдс” пропонує комплекс послуг для продавців сервісу AMAZON

Перевага даної послуги в тому, що наше Брендингове агентство і Патентне бюро спільно створять для вас таке ім’я і логотип, які гарантовано стануть зареєстрованими торговельними марками США!

  • Неймінг — розробка ексклюзивних і охороноздатних імен.
    Ми розробимо унікальне ім’я, яке не порушує прав третіх осіб і може бути зареєстровано в США як торговельна марка.
    Вартість залежить від сфери діяльності (кількості конкурентів) і становить від $800.
    Якщо Ви самостійно розробили назву, ми можемо провести попередню експертизу для Вашого варіанту і оцінити шанси його успішної реєстрації. Вартість від $150.
  • Розробка логотипу — створення унікального графічного образу.
    Професійна розробка лого, який буде на рівні або краще Ваших найсильніших конкурентів.
    Вартість від $500. Наше портфоліо логотипів.
  • Реєстрація торговельної марки в США — захист Ваших прав інтелектуальної власності.
    Пряма подача заявки від імені клієнта або його компанії в USPTO.
    Детальніше про послугу і її вартість: Реєстрація торговельної марки в США
  • Дизайн упаковки — розробка фірмової етикетки/упаковки товару.
    У хорошій упаковці можна продати все! Зовнішній вигляд товару, його упаковки/етикетки часто є вирішальним фактором при виборі серед аналогічної продукції Ваших конкурентів.
    Вартість від $500. Один із прикладів розробки — нижче.
  • Фото продукції — предметна фотозйомка, інфографіка.
    Створення і ретуш фото, додавання інфографіки, збереження в форматах, придатних для Amazon.
    Вартість від $50 за 5-6 фото одного найменування товару. Приклади далі по тексту.
  • Відеовідгук — запис відеорецензій на Ваш товар.
    Ми можемо запропонувати створення якісних відеовідгуків носіями мови! Приклад дивіться нижче.
    Вартість від $100 за один відеоролик.

Можливе виконання окремих послуг комплексу.
Для детального розрахунку вартості і строків виконання опишіть детально завдання на e-mail: am@grades.ua


Приклад розробки бренду для AMAZON

Завдання: розробити ексклюзивний і охороноздатності бренд для лінійки LED-ліхтариків.
Виробник: Китай. Основний ринок збуту: США.

1. Неймінг

Процес нейминга в брендинговому агентстві “Грейдс” проходить наступним чином:

  1. Аналіз конкурентного оточення і постановка задачі авторам-копірайтерів.
  2. Генерація авторами екстенсивного списку імен (зазвичай 50-70 варіантів).
  3. Диверсійний аналіз і перехресне оцінювання для відсіву слабких варіантів.
  4. Перевірка варіантів за базами зареєстрованих марок в США. Саме на цьому етапі відбувається максимальний відсів, так як на сьогоднішній день в США зареєстровано понад 2,3 млн. торговельних марок.
  5. Демонстрація замовнику шорт-листа з 5 варіантів з описами.

В результаті даного етапу, клієнт зупинив свій вибір на назві:

STELLAR

STELLAR — з англ. зоряний, що має відношення до зірок; також – видатний, знаменитий. У зв’язку зі специфікою продукту (висока якість LED ламп, міцність, довгий термін служби, економічність) однієї з виграшних тематик для маркетингових повідомлень можуть бути варіації на тему космосу, наукової фантастики. 

2. Розробка логотипу

Процес роботи над лого включає наступні кроки:

  1. Аналіз конкурентного оточення і постановка задачі дизайнерам.
  2. Демонстрація замовнику 5-7 концепцій логотипу.
  3. Доопрацювання варіанту або декількох за побажаннями.
  4. Адаптація логотипу до різних видів відображення інформації.
  5. Підготовка набору файлів в популярних векторних і растрових форматах.

Пошукові варіанти:

Доопрацювання за побажаннями:

Останні коригування і затверджений варіант:

3. Оформлення і подача заявки на реєстрацію торговельної марки в США.

Вже протягом 72 годин з моменту подачі, заявка публікується в базі даних торговельних марок USPTO і весь процес розгляду заявки можна відстежувати online.

В процесі розгляду заявки на ТМ “Stellar” від USPTO було отримано 2 повідомлення про можливу відмову в реєстрації ТМ через наявність схожих ТМ. Однак все заперечення були успішно подолані і експерти USPTO погодилися з доводами фахівців Патентного бюро “Грейдс Патент” на користь реєстрації даної марки.

Підсумок: марка зареєстрована, свідоцтво отримано!

Свидетельство на торговую марку США

Головним для сервісу AMAZON звичайно ж є не свідоцтво, а просто його номер, за яким можна перевірити поточний статус марки в базі даних USPTO:

Детальніше про послугу: Реєстрація торговельної марки в США

4. Дизайн упаковки

На даному етапі в Грейдс була розроблена дизайн-концепція упаковки з подальшою її адаптацією до конкретного асортименту.

Після затвердження, були створені оригінал-макети відповідно до технічних вимог виробника (Китай), розроблені інструкції для кожного продукту.

5. Фото продукції

Одна з вимог для знімків товарів даного сегмента: природність і достовірність. Тому деякі наявні дефекти не ретушуються, як у випадку продукції преміум і люкс-сегментів.

Знімок продукції в дії:

Додавання інфографіки для публікації фото на Amazon:

6. Відео відгуки

Записані ролики “розпакування” продукції з коментарями носія мови:


Вартість розробки подібного пакету послуг складає: від $ 3000
Вартість, за яку можна продати права на подібну ТМ: від $ 15000


Для детального прорахунку вартості і строків виконання опишіть детально завдання на e-mail: am@grades.ua