Реєстрація торговельної марки в США

U.S. Patent and Trademark Office

Патентне бюро “Грейдс Патент” пропонує послуги з подачі заявки на реєстрацію Вашої торговельної марки в Патентному відомстві США — USPTO (United States Patent and Trademark Office).

Це надійність, впевненість, плюс економія Ваших коштів, оскільки
пряма реєстрація обійдеться Вам дешевше, ніж подача заявки
за міжнародною процедурою через WIPO.

Скільки коштує реєстрація марки в США?

Перед подачею заявки на реєстрацію ТМ рекомендуємо проведення Попередньої експертизи для оцінки шансів успішної реєстрації вашої торговельної марки. При поданні заявки нерезидентом США в вартості врахований гонорар Патентного Повіреного США.

Попередня експертиза реєстрації ТМ в США

$150за 1 клас МКТП
  • (+$75 за кожен додатковий класс)

Подання заявки на реєстрацію ТМ в США

$700за 1 клас МКТП
  • (+$650 за кожен додатковий класс)

* МКТП — Міжнародний класифікатор товарів та послуг. Детальніше: про МКТП

Що дає реєстрація торговельної марки в США?

Якщо Ваші товари та послуги вже присутні, або готові до виходу на найбільший світовий ринок — ринок США, то реєстрація Вам просто необхідна! Тільки реєстрація дасть Вам юридичний захист, можливість легально вести бізнес і допоможе:

Хто може бути власником торговельної марки США?

Володіти торговельною маркою в США може не тільки громадянин або резидент Сполучених Штатів, а й громадянин (або організація) будь-якої країни!

Патентне бюро ГРЕЙДС ПАТЕНТ працює з 2007 року. Пряму подачу торговельних марок в США здійснюємо з 2015 року, успішно представляючи інтереси заявників з України та країн СНД, які:

  • надають послуги клієнтам з США
  • займаються торгівлею на AMAZON
  • створюють мобільні додатки для AppStore і PlayMarket і т.п.

Порядок реєстрації торговельної марки в США. З чого почати?

З початку необхідно визначитися з двома важливими параметрами, які визначають обсяг прав, одержуваних при реєстрації:

Якщо об’єкт захисту у Вас вже є і з переліком товарів/послуг Ви вже визначилися, то можна приступати до початкового етапу:

Звіт попередньої експертизи:

У разі, якщо потенційних перешкод для реєстрації не виявлено, в звіті будуть відображені:
  • висновки про відповідність марки загальним критеріям охороноздатності, можливі рекомендації по дискламації (відмови від прав) окремих частин марки;
  • вибір підстави (Basis for filling) для подачі заявки на реєстрацію;
  • деталізація товарів/послуг за внутрішнім класифікатором США, який є більш детальнішим, аніж загальноприйнятий МКТП;
  • детальна калькуляція;
  • покроковий план подальших дій.

Якщо пошук покаже наявність схожих марок, то фахівцем будуть оцінені шанси успішної реєстрації та надано рекомендації щодо можливих змін в марку, що подається на реєстрацію.

Що дає Попередня експертиза?

  • Правильна оцінка своїх шансів на успіх і вибір кращої стратегії для зниження ризиків.
  • Економія часу і грошей. Якщо для успішної реєстрації є непереборні перешкоди, то Ви дізнаєтеся про них до подачі заявки і здійснення основних витрат.

Після того, як попередня експертиза виконана — можна негайно подавати заявку на реєстрацію!
Швидкість важлива щоб знизити ризики появи схожих заявок в проміжок між отриманням результатів експертизи вашої марки і подачею її на реєстрацію. Якщо пошук показав, що ніяких інших марок, схожих на вашу в базі немає, то це не означає, що такі марки не з’являться завтра.

Будемо раді допомогти ефективно, надійно і без зайвих витрат захистити Вашу торговельну марку на найбільшому ринку світу — в Сполучених Штатах Америки!